مرداد باید اقدام کنی
ی وقتا دیر میگیره معلوم نیست همون ماهی ک بخوای بشه 😂
بیا عزیزم
منم دوست داشتم ابانی بشه شد آذری🤣
تقریباپنج وشش
منم دوست دارم مثه خودم اردیبهشتی باشه ولی چندماهه اقدامم باردار نشدم دیگه تصمیم گرفتم هرموقع باردارشدم و هرماهی که بدنیا بیاد مهم نیست برام فقط سالم باشه
حالا چرا اریبهشت؟
من پارسال مرداد اقدام داشتم باردار شدم تاریخ زایمان برام اردیبهشت بود البته نموند واسم 🥲
تقریبا مرداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.