۹ پاسخ

مرداد باید اقدام کنی

ی وقتا دیر میگیره معلوم نیست همون ماهی ک بخوای بشه 😂

بیا عزیزم

تصویر

منم دوست داشتم ابانی بشه شد آذری🤣

تقریباپنج وشش

منم دوست دارم مثه خودم اردیبهشتی باشه ولی چندماهه اقدامم باردار نشدم دیگه تصمیم گرفتم هرموقع باردارشدم و هرماهی که بدنیا بیاد مهم نیست برام فقط سالم باشه

حالا چرا اریبهشت؟

من پارسال مرداد اقدام داشتم باردار شدم تاریخ زایمان برام اردیبهشت بود البته نموند واسم 🥲

تقریبا مرداد

سوال های مرتبط

هدیه ی خدا هدیه ی خدا قصد بارداری