چند هفته سزارین کردی فدات
نسکافه اصلا نخور😪من بعد سزارین خوردم بچم شبو روز خواب نداشت گریه میکرد اینجا مامانا گفتن نباید بخوری
من چقدر میترسم از سزارین بار دوممه ولی باز میترسم
هشت ساعت بعد عمل دوغ بدون گاز بخور کاملا اثر بی حسی و سردرد رو میبره
زیاد حرف نزن بالش هم بذار زیر سرت. کنارتم بگو حرف نزنن
پمپ درد قبل از اتاق عمل حتما بگو برات بزارن
به خدا توکل کن🤣
پمپ درد حتما بگیر
زیر سرت تا چندساعت بالشت نزار نهایت ی ملافه نازک تا کن خیلی باریک زیاد حرف نزن سرتو پایین نگیر سردردای وحشتناک میاد بعدش سراغت لطفاً بعد زایمانت کار سنگین نکن تا چهل روز عوارضشو بعداً میبینی خیلی استراحت کن کاچی گرمی جات حتماً بخورچای چهار زیره دم کن هرروز بخور رحمت گرم بشه خودشو جمع کنه خونریزیت قطع بشه چیز سنگین بلند نکن بخیه هات عفونت میکنه کمرتو محکم ببند با چادر شب مامانا میدونن یا ی شال کشی حداقل تا دو هفته که کمرت بعداً خیلی درد میگیره اومدی خونه از دو سه روز بعد با شامپو بچه بخیه تو تا چندروز تو حمام شستشو بده روزی دو مرتبه اینا که گفتم همه تجربه س لطفاً رعایت کن بعداً مشکلی برات پیش نیاد . نسکافه هم بعد عمل بخور حتماً چندبار
بعد عمل سرتو تا هشت ساعت نباید تکون بدی و از موقعی که گفتن میتونی چیزی بخوری نسکافه و چای و کاپوچینو بخور
منم اومدم بیمارستان منتظر دکترمم واسهسزارین
نسکافه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.