من آسیاب میکنم جو پرک رو بعد بهش شیریاآب اضافه میکنم آبش نباید خیلی زیاد بشه بعدکه جوشید به غلظت رسید خاموش میکنم
جو دوسرم همیشه یا مارک مزرعه است یا اُ آ ب
من اگه دوقاشق جو دوسر بریزم دولیوان آب میریزم برا پختش
اول جو رو تو آبکش یکم میشورم میریزم قابلمه کوچیک آبم میریزم حدود ۲۰ دقیقه بعضی وقتا بیشتر میزارم بپزه تا لعاب بندازه و کامل له بشه
من یبارگرفتم نگو جو دوسر پرک ایرانیه مگه بااازمیشددد همو مث مال تو میشد فهمیدم اشتبااگرفتمم..وگرنه جو دوسرپرک خارجی بریزی تو اب وا میشه لعاب میده
نننن جو دوسرپرکت مشکل داره
شاید حجم شیرشو زیاد میریزی
یا شیر اندازست جو رو کم میریزی
اندازه ۲ تا قاشق غذا خوری جو دو سر بریز نصف لیوان شیر بذار بپزه دیدی کمه نمه نمه بهش اضافه کن
شاید کم میزاری بپزه
یا حجم ابش و شیرش خیلی زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.