ناراحتی نداره عزیزم بهت رژیم میدن انشااله با رژیم کنترل میشه
اشکالی نداره ۲ هفته رعایت کنی اوکی میشه منم ۹۸ بود ناشتام اخطار داد بهم رسوندمش به ۷۰
ببین برای من ۱۸۰ بود
الان دو هفتس دارم رژیمی که دکتر گفته رو میگیرم. قندام همه زیر ۱۲۰ اومده. نگران نباش تو مرحله اول احتمالا رژیم میده.
اشکال نداره دکترت بهت قرص میده کنترلش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.