جواب ازمایش گلوکزم ۱۶۱ خیلیییی ناراحتم 😔😔

۴ پاسخ

ناراحتی نداره عزیزم بهت رژیم میدن انشااله با رژیم کنترل میشه

اشکالی نداره ۲ هفته رعایت کنی اوکی میشه منم ۹۸ بود ناشتام اخطار داد بهم رسوندمش به ۷۰

ببین برای من ۱۸۰ بود
الان دو هفتس دارم رژیمی که دکتر گفته رو میگیرم. قندام همه زیر ۱۲۰ اومده. نگران نباش تو مرحله اول احتمالا رژیم میده.

اشکال نداره دکترت بهت قرص میده کنترلش میکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان Jojo مامان Jojo ۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان 🩵ائلمان خان🩵 مامان 🩵ائلمان خان🩵 ۷ ماهگی
مامان آیلین و کارن






🩵 مامان آیلین و کارن 🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی