خانما این دندونه؟

تصویر
۶ پاسخ

دخترمنم هشت ماهگی دوتا پایین در اورده فقط.
از اون‌موقع تا الان شبا همش گریه‌میکنه از درد ولی در نیورده هنوز.
بالاییشم ورمه و هتوز خبری نیس

بله دندونه تا دوسه هفته دیگه یکی یکی درمیاد

اره عزیزم

افت نباشه؟ پسر من اینجوری شد پر از دونه های سفید رو لثه و دهنش تبم میکرد دردم داشت خیلی اذیت شد یه هفته دکتر گفت آفته و تو این سن خیلی رایجه خیلی هفته ی سختی بود کلی لاغر شد بچم هیچی نمیخورد

اره داره میشکافه
بهش هویج بده چیزای سفت بده تا بیرون بیاد

وای دختر من تمام لحثه هاش بااااااد کردن خیلی ورم دارن مال دخترم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان آریا 🥹🤍🎈 مامان آریا 🥹🤍🎈 ۱۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۱ ماهگی