آره عزیز خوبه
من 31هفته رفتم1340بود وزنش کم بود دکتر برام پودر لیدی میل نوشته فعلا همینو و هرروز تخم مرغ میخورم تا ان شاالله وزن بگیره
7برج4م برام تاریخ سزارین زده خدا کنه وزن بگیره
شما یک ماه ریگ فرصت داری ک برسونیش ب ۳ونیم ب بالا. ولی کنم کمه
ماه آخر بیشتز وزن میگیره
آره خیلی خوبه
اره عالیه
هر هفته نزدیک ۲۰۰گرم وزن میگیره جنین توماه آخر سه و خورده ایی در میاد خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.