31هفتم وزن بچم 1800خورده ای هست یعنی خوبه یان

۶ پاسخ

آره عزیز خوبه
من 31هفته رفتم1340بود وزنش کم بود دکتر برام پودر لیدی میل نوشته فعلا همینو و هرروز تخم مرغ میخورم تا ان شاالله وزن بگیره
7برج4م برام تاریخ سزارین زده خدا کنه وزن بگیره

شما یک ماه ریگ فرصت داری ک برسونیش ب ۳ونیم ب بالا. ولی کنم کمه

ماه آخر بیشتز وزن میگیره

آره خیلی خوبه

اره عالیه

هر هفته نزدیک ۲۰۰گرم وزن میگیره جنین تو‌ماه آخر سه و خورده ایی در میاد خوبه

سوال های مرتبط