۶ پاسخ

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

نگووو خواهر یه ثانیه بند نمیشه همش اویزونه به من

خوش به حالت به خداآرزودارم صبح پامیشم تادوسه شب بتونم نیم ساعت باارامش درازبکشم یابشینم همش اویزونمه

حالا منی که ناراحتم چرا بهم نمیچسبه و سرش تو لاک خودشه..دوست دارم پشت سرم گریه کنه ولی به هیچ جاشم نیست😂

بلههههه در سرویس بهداشتی بازمیکنم گریه میاد😵‍💫😁🤣

ازمن خواهرکلا آویزونه خودمه

اضطراب جداییشه مال مام همینه

سوال های مرتبط