۱۵ پاسخ

طبیعیه؟دختر منم چند روزه خیلی شدید گریه می‌کنه فقط میخواد بغلش کنم راه ببرم ی لحظه هم زمین نباشه ینی اخلاقش کلی تغییر کرده اینا طبیعیه؟اصلا بهم وابسته نیست کلا بغل باشه بغل هرکی بود مهم نیست

وای چشونه؟ ب خدا دیگ رد دادم نمیفهمم چشه هول میکنم شیر‌و غذا و اب و پوشک و گرما و سرما رو همزمان باهم براس فراهم میکنم بااینک مطکعنم مثلا اینا نیست
و هیچکدومو نمیپذیره بازم نق میزنه نهایتا میبرمس حموم یکم ارومه باز نق میزنه من نمیفهمم چشه

دختر من که مدام باید بغلم باشه راه برم
واریس گرفتم
مچ دستم داغونه
اصلا پکیدم با یه بچه

دیگه از بچه بعدی اوردن زده شدم🤕🤕ناشکری نمکنم
ولی خستم امروز سه تا قهوه خوردم

دهنموووون سرویس کرده

اب بده بخوره پسرمن هروقت نق میزنه تشنشه

بخاطر دندوناشون هست و اینکه تو این سن اضطراب جدایی دارن

وایی من اینجوریم کلافه شدم هرکاری میکنم رازی نمیشه فقط چسبیده بهم ونق میزنه

دهنموسرویس کرده

دلم میخام سرمو بردارم ب کوه و بیابان از دستش هرکاری براش میکنم فقط چشماش میبنده دهنش باز میمنه

کچللللل شدممممم

شوهرم عصری بردش بیرون در حد بیست دقیقه خودم توخونه تنهابودم چه کیفی کردم بخدا دهنم سرویس شده دست زانو کتف شونه مغز اعصاب هیچی نمونده ولی باتمام این احوالات خیلی دوسش دارم فقط وقتی میخنده همه چی یادم‌میره

وای نگو دختر منم اینطوریه 😭😭😭😭😭

من دق کرردممممم خستممم

عکس اتلیه ای برای کوچولوت نمیخوای؟؟🤌🏻

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان دیاکو و دایان مامان دیاکو و دایان ۱۶ ماهگی