۵ پاسخ

دمنوش ۴ زیره خوبه

من قطره شیرافزا میخورم از داروخونه گرفتم شیرافزا باریج.

عزیزم اینجوری که شما میگین بچه تون می‌خوابه شیر دارین باید بچرو بیدار نگهدارین من خودم بچم وقتی می‌خوابه ولی گشنشه زیر پاشو قلقلک میدم بیدارش میکنم شیرشو بخوره

عزیزم اینکه هم می‌ره زیر سینه خوابش میگیره رو دکتر به من گفت محیط گرمه برای همین اینجوری میشه
محیط وخنک کنید
حتماااا بچه رو اجیر کنید بعد بزارینش زیر سینه
که حداقل اگر20دقیقه زیرسینس مفید باشه وهمونطور بیدار کم کم مک بزنه بخورع

قطره افزایش شیر از دارو خانه بگیر گلم خیلی خوبه

سوال های مرتبط