۲ پاسخ

اره طبیعه کیسه اب گرم بذار روش و چربش کن خوب میشه

من دبیرستانی بودم کزاز زدم یادمه دقیقا همین علائم و داشتم و تا یه هفته بازوم درد میکرد

سوال های مرتبط