۳ پاسخ

اشکال نداره فقط دائم نده

آب میوه قند بالا و فیبر کمی داره کم بده

بهداشت به من گفت سیب یا کلا میوه سنگین و زوده واقعا رو دختر منم همین بود به جاش هویج، کدو بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی