خانوما چه شیر خشکی خوبه؟

۷ پاسخ

آپتامیل

نان ۱ عالیه

من اپتامیل میدم خیلی راضیم‌وزن گیریشم عالی بوده پسرم

من نان میدم اوپتی پرو ۱ خوبه هم وزن میده هم یبوست نمیاره

همه خوبه بستگی داره کدوم به کوجولو بسازه
ببلاک و اپتامیل و بیشتر دیدم میدن به بجه هاشون
من خودم گیگوز میدادم وزن دهی نداشت فعلا ببلاک گرفتم

اپتامیل

من ابتامیل گرفتم ۴روز دادم شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی