آپتامیل
نان ۱ عالیه
من اپتامیل میدم خیلی راضیموزن گیریشم عالی بوده پسرم
من نان میدم اوپتی پرو ۱ خوبه هم وزن میده هم یبوست نمیاره
همه خوبه بستگی داره کدوم به کوجولو بسازه
ببلاک و اپتامیل و بیشتر دیدم میدن به بجه هاشون
من خودم گیگوز میدادم وزن دهی نداشت فعلا ببلاک گرفتم
اپتامیل
من ابتامیل گرفتم ۴روز دادم شیر خودمو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.