مولتی ویتامینشو عوض کردم خیلی اثر گذار بود
بعد باید وعده های غذاییتو بیشتر کنی ولی حجم کم بدی
اگه بخای به زور بدی اصلا نمیخوره
شربت نئو زینک بش بده
دور از جونتون من خر میشم گاو میشم صدا از خودم در میارم تا این بچه غذا بخوره خخخخ
اصلا اصلا اصلاااا هم به زور نده
از غذا زدش نکن
اگه سرحاله و بازی میکنه به زور لازم نیست غذا بدی
تا دوسالگی فرصت داری برای تمرین و شناسوندن مزه ها و بافت ها به بچه
حتما لازم نیست اونقد غذا بدی که سیر سیر شه
باید چیزای مختلف رو امتحان کنی که کم کم علاقمندش کنی
با غذاهای انگشتی جذاب مثل سیب زمینی سرخ کرده
مثلا به اندازه یه نخود سس گوجه هم کنار سیب زمینی ها بزن یا یه تیکه چوب شور کنجدی بذار جلوش یا حتی اگه نون خالی دوست داره بده اینجوری کم کم از غذا خوششون میاد
کارتونی که دوست داره یا موزیک بذار براش
بعدم غذاهایی که نرمه و خوردنش راحتره بیشتر بده
من که نمیخوره همه رو با زبون تف میکنه بیرون منم میگم خوردی خوردی نخوردی هم ول میکنم روانی شدم دیگه
بزار جلوش خودش میخوره
من بچم با هزار دلقک بازی چند قاشقی میخورد الان زرنگ شده هر میدم با زبونش میندازه بیرون ، دو سه هفته ای هست براش غذا جداگانه درست نکردم از همون غذای سفره میدم خورد که خورد نخورد میذارم جلوش بازی میکنه گاهگداری هم چند لقمه نصفه نیمه خودش میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.