من تاحالا 4بار ازمایش گرفتم ازش
آخرین بارهم همین دوسه روز پیش بودخداروشکر خیلی خوب بود همین تا اومد گریه کنه تموم شد
من سالی ی بار میربرمش
حالا الان بزرگتر شدن راحت تر میگذره.
منم میبرمش قبل از ۴ سالگی انشاالله
اجی قشنگم سوزن برای بچه درد داره اگر نفهمی ک تو بدن بچه چی کم و کسر داره چطور میخای بهش مولتی یا آهن بدی اجی ب هر بهونه ای ک شده شده بهش بگی میبرمت بعد از اون ور میریم شهربازی یا مثلاً پارک یا برات جایزه میخرم یا خوراکی ببرتش
اجی قشنگم میدونم مادری و دلت میسوزه اما ب این فکر کن اگر ندی نمیفهمی ک چی تو بچه ات خوبه چی بد
بچه دوساعت بعدش اصلا یادش میره نه تب داره نه چیزی
منم الان چند ماهه میخوام ببرم اصلا میترسم دلم نمیاد درد بکشه اذیت بشه از یه طرفم ناخنش میشکنه کلا نگرانم ولی دیوه دل میزنم به دریا صب میبرم دکتر آزمایش بنویسه ببرم حتما ترسیدن من مهتر از سلامتی بچم نیس که وبش کن
منم برای ۳سالگی ۲ماه آزمایشش نوشته بوپ نمیبردم از ترس
بعد دیگه دل زذم دریا بردم یه جا پرسیدم کی رگ بچه خوب میگیره گفتن خانم فلانی بردم
دخترم اولش گریه کرد تا خوابوندمش باش حرف زدم گفتم درد داره اما خیلی خیلی کم بعد ک خانما اومدن ۲تا بوذن باش حرف میزدن و اینا بعد سوزن رو زدن تو دستش دیگه بعدش خب درد نداره
اما من مرتب حرف میزذم میگفتم اگه گریه نکنی دیگه درد نداره مگه ن الان درد نداره میگفت نداره دیگه
گفتم اگه گریه کنی ولی بعد درد میاد
دیگه خداروشکر آروم تر شد و بهد ب خانمه میگفت چقد خونمو میگیری بسه دیگه😂😂
چون آمپول خیلی بزرگ پرکردن
خدارشکر بحیر گذشت
اما کم خونی داشت دکتر دارو
داد بیر انجام بده
اشکال نداره اگ یکم گریه کنه عوضش میفهمی سلامته خیالت راحت میشه .. من پسرمو ۲ سالگی بردم دیگه دکترش گفت نمیخاد تا ۴ سالگی الان هم یه ویتامین براش داده اونو میخوره
قبل بردن آزمایش ی دفترچه جور کن ک حسابیییی گرون شده شوکه نشی
من همیشه میبرم تکنسین کودک دارن خیلی خوبه بهش جایزه میده سریع تموم میکنه باهاش حرف میزنه اصلا نمیفهمه
من مشکل شما دارم پسرم اجازه نمیده میترسه
یه آبنبات بده دستش اصلا متوجه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.