سز دوبرابر طبیعی
من شنیدم طبیعی بیشتره خودم سزارین شدم آنچنان خونی نیومد ازم مثل پریود بودم روزای اول الآنم خیلی کم میاد
سزارین یک لیتر از دست میدی طبیعی۵۰۰سی سی
سزارین جراحیه خیلی خونریزیش بیشتره،درعوض دردش خیلی کمتره
طبیعی ۱لیتر خون آرت میره اما سزارین ۱ونیم لیتر
قطعا سزارین
اگه منظورت خونریزی بعد زایمانه ک بستگی ب بدن داره ولی اگه خود پروسه زایمان منظورته معلومه سزارین چون عمل میشی و شکمتو پاره میکنن کلی خون از دست میدی
سزارین دوبرابر طبیعی خون از دست میدی
سزارین بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.