۳ پاسخ

اره خرما خوبه

زایمان زایمانه دیگ چ فرقی بعدم سزارین خون زیادی از دست میدی فک نکن راحت درازمیکشی عمل میشی بعدم بچه تو بغلته کلا قوت میده خرما فشارت نیوفته بتونی سرپا بشی من با گردو بردم خیلی حال داد😂

کلا خرما برای راه افتادن شیر هم خوبه بخوری ضرری نداره

سوال های مرتبط