خانوما توی سه ماه سوم بارداری چند بارسنو دادین🤦🏻

۵ پاسخ

یه ۲۹ یه ۳۵

یدونه 31 هفته دادم یدونه هم 37 هفته نوشته

تا ب این لحظه هیچی

هفته های اخر همینجوری میشه دیگه باید بیشتر بری

من هفته28و 32دادم امروزم میرم واسه 34 دکتر گفته دوتا دیگه سونو داری مشکلی هم ندارم😐

سوال های مرتبط