تعیین جنسیت و کلیپ تو اتلیه یا طبیعت؟؟میشه نظرتونو بگین؟

تصویر
۳ پاسخ

من طبیعت رو بیشتر دوس دارم

طبیعت ماهای اخر که شکم داری قشنگ تره حس میکنم
حالا سلیقه ای
منم جنسیت اتلیه رفتم
ولی ماه اخر میرم عمارتی فضای بازی جایی

میتونی تعیین جنسیتتو آتلیه بگیری عکاسی بارداری اخرماهاتو طبیعت
یا جابه جا کنی🙂اینطوری از هردوتا داری عکس

سوال های مرتبط

مامان یارا و اَبرک☁️🫐 مامان یارا و اَبرک☁️🫐 هفته بیست‌ودوم بارداری