۸ پاسخ

بمون آنومالی

منم 15هفته رفتم

برو منم رفتم چی دوس داری؟

من ۵شنبه رفتم آنومالی
فهمیدم بچم دختره
همه میگفتن بهت میخوره پسره
زد تو کاسه کوزه همه 😁
مامانم و آبجیم هنوز فک میکنن من دارم الکی میگم

انومالی قطعیه

فعلا زود نیست برا آتلیه؟

انومالی برو سونو زیاد رفتنشم خوب نیست

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری