چهار دست و پا جزو روند تکاملی نیست ممکنه نره پسر من ۱۱ ماه و خورده ایش بود رفت عجله نکنید
پسر منم اصلا چهار دست و پا نرفت
۱۱ ماهگی راه افتاد یهو
هیچ کار
پسر منم تازه یاد گرفته حالت چهاردست و پا میشه
ببین بعضی بچه ها چهار دست پا میره ولی دیر میشینن ولی بعضی بچه ها هستن سریع میرن سر اصل مطلب و میشننن و چهار دستو پا راه نمیرن
بعضی ها هم هستن که نه میشنن نه چهار دست و پا میرن سریع وایمیستن
بعضی از بچه ها اصلا چهاردست و پا نمیرن یه دفعه شروع میکنن راه میرن همه بچه ها مثل هم نیستن توفکر نباش
برا منم نمیره اصلا ن چهاردست پا ن سینه خیز فقط روشکم میشه میچرخه دورخودش میشینه اما طولانی ن می افته
دختر من نمیشینه برعکس شده😐😐
دخترمنم نمیره
دخترمنم
هر بچه ای یه جوره نگران نباش پسر من میشینه میزارمش زمین میچرخه ولی چهار دست و پا نمیره چون ختنه کردم ۵ ماهگی دکتر گفت تا حلقه نیفته اجازه نداره سینه خیز بشه منم نابود شدم ۱۱ روز همین شد که پسرم یکم کمتر سینه خیز میشه ولی تو روروک میزارم با پاهاش صاف وای میسته و عقب عقبی میره
اگه میتونه رو پاش وایسه هیچ مشکلی نیست چهاردست و پا رفتن جز تکامل رشدی نیس
کمکممیره بهش عجله نکن
دخترم از ۸ ماهگی رفت
ما یع دونه فوک رقصنده براش خریدیم حالت چهار دست پا میشه میرقصه تا دیدش شروع کرد به حرکت
ورزشش بده یادش بده من هم برا غلت زدن هم چهار دست و پا و نشستن تمرینش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.