سلام دوستانnt 2.8بده؟ازمایش اینا همه چی خوب بوده

۴ پاسخ

ن عزیزم بد نیس.برا من ۲.۱۳بود دکترم گف زیر دونیم حله مشکلی نیس.الکی نترس.ب دکترت نشون بده

سلفری بدی بهتره عزیزم ک خیالت راحت بشه زیر 2 می‌بود بهتر بود

شما باید آزمایش سلفری بدین بالای ۲میگن خطرناکه

میگن باید زیر ۲ باشه عزیزم

سوال های مرتبط