۸ پاسخ

منم دارم تو یکی از سینه هام ولی میترسم برم😮‍💨

اگه تکون میخوره خوش خیمه انشاالله زودتر بر طرف بشه به امید خدا 🤲

اسم توده رو ننوشته؟منم توده دارم با سونو مشخص شد نگفت نمونه برداری کن

نمونه برداری شبیه انژیوکت زدنه دردش طوری نیست ک نتونی تحمل کنی بعدشم پانسمان میشه.

لطفا لطفا نمونه برداری مامو گرافی و سونو گرافی رو انجام بده

سفته تکون نمیخوره ؟ یا تکون میخوره ؟

ببخشید علاعم داشتید ک رفتین؟ یاهمینطوری

چند سانته
خوش خیمه؟
من رفتم دکتر دارو داد الان کوچیک تر شده

سوال های مرتبط