منم دارم تو یکی از سینه هام ولی میترسم برم😮💨
اگه تکون میخوره خوش خیمه انشاالله زودتر بر طرف بشه به امید خدا 🤲
اسم توده رو ننوشته؟منم توده دارم با سونو مشخص شد نگفت نمونه برداری کن
نمونه برداری شبیه انژیوکت زدنه دردش طوری نیست ک نتونی تحمل کنی بعدشم پانسمان میشه.
لطفا لطفا نمونه برداری مامو گرافی و سونو گرافی رو انجام بده
سفته تکون نمیخوره ؟ یا تکون میخوره ؟
ببخشید علاعم داشتید ک رفتین؟ یاهمینطوری
چند سانته
خوش خیمه؟
من رفتم دکتر دارو داد الان کوچیک تر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.