عزیزان من یه درد خفیفی قسمت زیر دلم دارم طبیعیه بنظرتون ؟

۲ پاسخ

اره منم رفتم اولش گف طبیعیه بعد گف تااینجا اومدی بمون ک خطری نباشه ی شب نگه داشت کلی ازمایش فلان فقط گف توی ازمایش ادرارت کمی عفونت هست دوتا توی دستم پنی سیلین زد دوتاسرم بقیه ام گف تو خونه استفاده کن پنجم بیا واس عمل

اره عزیزم اگ خفیف هست چون رحمم داره جا باز میکنه زایشگاه نرو ک فورا بستریت میکنن برا دنیا اوردنش

سوال های مرتبط