۸ پاسخ

من قبل اینکه برم بخیه رو بکشم شیو کردم بعد بخیه هم دکتر گفت که روی بخیه رو یک روز در میون تیغ میزنی که روش قارچ نزنه ولی تا نافم یه جوریه وقتی شیو میکنم

من هنوزم جای بخیه هام و اطرافش بی حسه وقتی شیو میکنم یه حس بدیه یجوریه

بعد چله با ترس بخیه ها شیو کردم شکمم ک بی حسه ژیلت میکشی یجوریه

روز دهم میتونی شیو کنی

من وقت نمیکنم😫

روز ۷ژلیت زدم

من روز قبلش اپیلاسیون کردم فعلا راحتم تا یک ماه

من روز دهم

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی