خانوما کسی حلیم بلده برای ۳ نفر
چطوری بزارم

۵ پاسخ

برای ادویه هم یکم زرد چوبه به گوشت بزنی کافیه آخرم شکر و دارچین بزن اگرم با نمک میخوری نمک بزن

اگر خواستی با گندم درست کنی باید از شب قبل خیس بندازی بعد گندم رو تو یه قابلمه گوشت هم تو یه قابلمه دیگه بزار بپزه چون زمان پخت گندم زیاده هم بزن نچسبه بعد از اینکه دیدی لعاب انداخت باید با یه وسیله میکس کنی بعد از صافی رد کنی بعد آب گوشت و خود گوشت که ریش ریش کردی رو اضافه کن چون آب گوشتم برای طعم اضافه شده باید بزاری بپزه تا سفت تر بشه بعدش آمادست

وای بابام حلیم درست کردنش خیلی خوبه ،خیلیم مهربونه و با حوصله میخای شمارشو بدم بهت یاد بده؟؟؟

ارزش نداره برا ۳نفر انقد سرپا وایسی برا هم زدن تازه ته حلیم همیشه یکم ته میگیره برا ۳نفر کم میاد بنظرم اگه میزاری بیشتر بزار

سلام گوشت با پیاز و ادویه بزار بپزه بعد که کامل پخت گوشت رو دربیار گندوم پرک بریز بزار بجوشه باید همش هم بزنی نچسبه ...لعاب که انداخت یعنی حاضره بعد با یه وسیله مثل گوشت کوب برقی بزن بزار میکس بشه بعد گوشتایی که پختی رو اضافه کن بزار با هم یه نیم ساعتی قل بخورن حالا حاضره ...

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان کیان👼 مامان کیان👼 ۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان مارال و مارینا مامان مارال و مارینا ۱۰ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد