برای ادویه هم یکم زرد چوبه به گوشت بزنی کافیه آخرم شکر و دارچین بزن اگرم با نمک میخوری نمک بزن
اگر خواستی با گندم درست کنی باید از شب قبل خیس بندازی بعد گندم رو تو یه قابلمه گوشت هم تو یه قابلمه دیگه بزار بپزه چون زمان پخت گندم زیاده هم بزن نچسبه بعد از اینکه دیدی لعاب انداخت باید با یه وسیله میکس کنی بعد از صافی رد کنی بعد آب گوشت و خود گوشت که ریش ریش کردی رو اضافه کن چون آب گوشتم برای طعم اضافه شده باید بزاری بپزه تا سفت تر بشه بعدش آمادست
وای بابام حلیم درست کردنش خیلی خوبه ،خیلیم مهربونه و با حوصله میخای شمارشو بدم بهت یاد بده؟؟؟
ارزش نداره برا ۳نفر انقد سرپا وایسی برا هم زدن تازه ته حلیم همیشه یکم ته میگیره برا ۳نفر کم میاد بنظرم اگه میزاری بیشتر بزار
سلام گوشت با پیاز و ادویه بزار بپزه بعد که کامل پخت گوشت رو دربیار گندوم پرک بریز بزار بجوشه باید همش هم بزنی نچسبه ...لعاب که انداخت یعنی حاضره بعد با یه وسیله مثل گوشت کوب برقی بزن بزار میکس بشه بعد گوشتایی که پختی رو اضافه کن بزار با هم یه نیم ساعتی قل بخورن حالا حاضره ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.