فقط تو آب بنشونش
توآب هرچی بزاری زودتر خوب میشه زخمش یادت نره چرب کنی
روزی چند بار با آب ولرم بشورش پمادی هم ک دکتر براش نوشته بزن من اینکارو کردم ۴ روزه افتاد
مثل روزای عادی رفتار کن بشورش خشکش کن آزاد بزارش بغلش کن فقط روز اول بغلش میکنی مراقبت کن بعدش دبگه مثل روزای قبل حمومش بده حتی
هیچکار خودش وقت داره میفته فقط روزی دو سه بار بشور حتمن
باید خودش بیوفته اصلا دستکاری نکن فقط پمادی که دکتر داده رو بزن
هر روز با اب و بتادین رقیق بشورش زود میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.