سزارین دوم هم دکتردستمزدمیگیره؟؟هنوز نپرسیدم ازدکترم
#بارداری
#فرزند_پروری

۷ پاسخ

دکترت بیمارستان حسین پور نمیاد؟ اگه میاد بیین چه روزایی شیفته همون روز برو بیمارستان که عملت با دکتر خودت باشه

این واقعاً بستگی به دکتر داره تو گهواره دیدم بعضیا دکترشون گرفته با اینکه اجباری بودن بعضیاهم دکترشون با انصاف بوده نگرفتن

بله من 13 سال از سزارینم گذشته 20 دستمز دکتر
بیمارستان هم گفته 3یا 4 میلیون

آره میگیزن از من ۱۵گرف

والله ظاهرا میگیرن

بعضی دکترها میگیرن

اگ بری بیمارستان دکتر شیفت عمل کنه

سوال های مرتبط