سلام خانوما میشه درد طبیعی رو توصیف کنید مثل چی میمونه؟

۹ پاسخ

مثل موقعی میمونه که رفتی طلا فروشی چند تا النگو خریدی میخوان بندازن دستت
به سخخخختی میره تو دستت
حتی ممکنه دستت قرمز بشه یا زخم بشه
ولی اخر سر چند تا شیء با ارزش تو دستت داری که هر موقع بهشون نگاه میکنی حالت خوب میشه 🥰 زایمان دقیقا همینه

قابل توصیف نیست....🤣یه ذره ازدردش مثل اینه تریلی ۱۸چرخ ازروی کمروباسنوواژنت ردشده.‌‌‌یه قسمتش

چرا استرس وارد میکنی عزیزم دردش بستگی داره به دختر بودن یا پسر بودن پسر کمرت درد میگیره دختر زیر دلت من خودم طبیعی پسر بودم الان اگه بگند دردت چه جوری بود میگم سخت نبود چون به قول گفتنی آدم یادش میره ولی من درد شدید چهار پنج ساعت بود بقیش دردم کم بود که چون دستگاه به کمرم وصل بود تا میومد دردم بگیره دستگاه رو میزدم دردم قطع میشد تازه وسطاش هم خوابم می‌برد ولی بدون دردش اونقدر غیر قابل تحمل نیست نگران نباش

بدن با بدن فرق داره عزیزم یکی تحمل دردش زیاده یکی کم ، نمیشه توصیفش کرد چون برای هرکی یجوره
ولی قابل تحمله
من خودم زایمان اولم طبیعی بود و راضی بودم این یکی هم ایشالا بتونم طبیعی زایمان کنم

حس نصف شدن کمرت پاره شدن شکمت و فشار شدید ب مقعد

من سقط کردم وحشتناک بود جوری ک تا قبل اینکه برسم بیمارستان صندلی ماشینو گاز میگرفتم
یه دل پیچه و کمردرد شدید و هزاااربرابر درد پریود
نمیدونم درد زایمان طبیعی کمتره یا بیشتر اما میخوام طبیعی زایمان کنم 🥲خدا کمکم کنه

اصلا دردش گفتنی نیست

درد پریود به توان هزار
انگار نارنجک منفجر بشه تو کمرو رحمت

برا من خیلی دردناک بود ببخشید ولی به غلط کردن افتادم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد