سلام مامان ها
میشه واسم ماه درد رو توصیف کنید؟ چجوریه؟

۴ پاسخ

منم دیروز همش درد داشتم اصلا نمیتونستم حرکت کنم

یهو درد میگیره منقبض میشه مثل درد پریودی ولی شدید تر بعد چند دقیقه ول میکنه
حس میکنه الانه که زایمان کنی ولی خبری نیست😅

سلام من از الان درد دارم بخدا دیشب چنان تخمدان سمت چپم با کمرم درد بود که خدا می‌دونه. باز صبح اینجور شدم

درد‌پریودیه با اتقباضات خیلی نامنظم شکمت از بالای ناف تا پایین سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری