کسی جدیدا سونو وزن داده؟
هزینه اش چقدر شده بدون بیمه؟

۱۷ پاسخ

من ۱۶ هزار تومن دادم با بیمه

۹۸۰.

من تازگی سونو دادم ۱۶۰۰

ازاد۱۱۰۰

۳۲ هفته سونوی وزن دادم
یه تومن

۱۳۰۰

امروز تو کانال "بله" ام قسمت اول پادکست "مغز جنین من" رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

عزیزم شهر به شهر فرق می‌کنه
من تبریز با بیمه پریروز 950 رفتم

چه فیمتا متغیر من دیروز با بیمه سلامت انجام دادم ۱۷۰۰ دادم

آزاد 1400اانجام دادم

۲۵۰۰ گرفت و همه چیو چک کرد.

دیروز انجام دادم یه سنوی معمولی که همه چی چک شد از جمله وزن که شد ۱۵۰۰

من آزاد 2/550
دیروز رفتم

۱۸۰۰ آزاد

من دیروز مرکزی انجام دادم که آزاد حساب می‌کنه ۱/۵۰۰

2300

ازادش ۱۲۰۰

من دیروز دادم هر قل ۱۴۰۰ من دوقلو بودم ۲۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی