من ۱۶ هزار تومن دادم با بیمه
۹۸۰.
من تازگی سونو دادم ۱۶۰۰
ازاد۱۱۰۰
۳۲ هفته سونوی وزن دادم
یه تومن
۱۳۰۰
امروز تو کانال "بله" ام قسمت اول پادکست "مغز جنین من" رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغهمند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱
آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor
عزیزم شهر به شهر فرق میکنه
من تبریز با بیمه پریروز 950 رفتم
چه فیمتا متغیر من دیروز با بیمه سلامت انجام دادم ۱۷۰۰ دادم
آزاد 1400اانجام دادم
۲۵۰۰ گرفت و همه چیو چک کرد.
دیروز انجام دادم یه سنوی معمولی که همه چی چک شد از جمله وزن که شد ۱۵۰۰
من آزاد 2/550
دیروز رفتم
۱۸۰۰ آزاد
من دیروز مرکزی انجام دادم که آزاد حساب میکنه ۱/۵۰۰
2300
ازادش ۱۲۰۰
من دیروز دادم هر قل ۱۴۰۰ من دوقلو بودم ۲۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.