۱۳ پاسخ

هیچ اعتقادی ندارم
به لحاظ شرعی وقتی کسی هدیه ای بهت میده یا غذا برات میاره اصلا لازم نیس تجسس کنی ببینی وضعیت دینی اش چطوره و حلال خوره یانه
مگه اینکه به صورت قطعی بدونی طرف دزده در اونصورت بله نباید چیزی ازش قبول کنی

منظور اینه که مطمئن باشی پولشون حلال هست و با پول حلال اون ماده غذایی رو خریدن مثلا از برد نزول خور و … تیکه نگیری چون نمیدونی با چه پولی خریده

زیااااااااد
از دست هیچکسی هیچی نمیخورم میگیرم ولی دور میریزممم

اعتقادی ندارم بچه به پدر مادرش میره دگ

هیچ باوری ندارم هیچ ربطی نداره همه چی بر میگرده به ذات بچه

هم نیت آدم ها همیشه مثبت نیست و هم ممکنه روش درآمدی صحیح نباشه

مامانا امروز تو کانال "بله" ام قسمت اول پادکست "مغز جنین من" رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

من که نشنیدم

قرآن خودش نوشته حروم باشه ندونی حلاله برا شما چه برسه برا طفل معصوم

زیااااااااااااااااد

من که محل نمی‌زارم میخورم

هیچی

هرکسی بستگی داره کی باشه😕
اگه قبلاً ازش چیزی دیدی،نخور

هیچی🤣🤣🤣

سوال های مرتبط