بین آزمایشای قند بارداری نباید چیزی جز اون محلول خورد؟

۶ پاسخ

آب میتونی بخوری . والا بدترین آزمایش عمرم بود برای من . دو نفر اومده بودن دکترشون گفته بود آزمایش اول رو انجام بدن بعدش دیگه محلول نخورن حالشون بد میشه برن صبحانه بخورن بیان دوباره آزمایش بدن.کاش منم اینجوری میکردم

نه هیچی نباید بخوری.نگران نباش سختت نمیشه چون پودره خیلی شیرینه

آب می‌تونی بخوری
منم منتظرم ۴۵ دقیقه دیگه آخرین آزمایش رو هم بدم برم خونه

نه نباید بخوری

نه فقط پودر هم قبل خوردن پودر خون میدین هم بعده پودر

ب من گفت فقط اب میتونی بخوری ولی باز از مسئولش بپرس

سوال های مرتبط

مامان مهرسامهسامهراد مامان مهرسامهسامهراد هفته سی‌وپنجم بارداری