۳ پاسخ

امروز توی برنامه بله دیدم گفتم برای خانواده هایی که چند قلویی هستن طرح یسنا ریخته بدون دهک بندی برای همه ریخته ولی من نگاه کردم براب من نریخته بودن

برا کدوم دهک ها میدن؟؟

عزیزم علایم حاملگی پسر با دو قلو. بودن میگی بی زحمت

سوال های مرتبط