۳ پاسخ

کمتر از دو سی سی
چون فقط باهاش قند بررسی میشه
نگران نباش

نمی‌دونم چند سی سی هست ولی کوچیکه از همونایی ک قبلا هم آزمایش گرفته بودن نمی‌دونم چند سی سی هستن یبار ناشتا گرفتن بعد پودر خوردم ی ساعت بعدش گرفتم یدونه هم دو ساعت بعدش گرفتن

سي سي نميدونم چند بود ولي ي سرنگ كوچيك پر ميكنن

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی