من میوه زیاد میخورم خطرناکه؟

۱۰ پاسخ

وزنت میره بالا، مال من که اینجوری شد

ن خطرناک نیس عزیزم خیلی ام خوبه
من بهداشت بهم میگه باید روزی سه تا میوه بخوری تا ویتامینام اندازه باشه یا هم باید مولتی بخوری یکسره من هم مولتی میخورم هم یک دوتا میوه

اره خیلی خطططططرناکه

اره دیگ نخوریا🤣

میوه قندش زیاد

حواست به قندش باشه

نوش جون یخور

خیلی خوبه
جای منم بخور😂😁

نه واسه چی خطرناک باشه

اگ دیابت نداری ن ولی سعی کن زیاده روی نکنی ک نگیره خدای نکرده

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی