وزنت میره بالا، مال من که اینجوری شد
ن خطرناک نیس عزیزم خیلی ام خوبه
من بهداشت بهم میگه باید روزی سه تا میوه بخوری تا ویتامینام اندازه باشه یا هم باید مولتی بخوری یکسره من هم مولتی میخورم هم یک دوتا میوه
اره خیلی خطططططرناکه
اره دیگ نخوریا🤣
میوه قندش زیاد
حواست به قندش باشه
نوش جون یخور
خیلی خوبه
جای منم بخور😂😁
نه واسه چی خطرناک باشه
اگ دیابت نداری ن ولی سعی کن زیاده روی نکنی ک نگیره خدای نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.