۶ پاسخ

من که خیلی میخورم نمیتونم کنترل کنم خودمو😂

من امشب دکتر بودم
آزمایش قندم یخورده لب مرزه
گفت نوشابه دلستر و قند کلا حذف
چایی رو با کشمش و خرما بخورم
نان و برنج و ماکارونی و سیب زمینی کمتر مصرف بشه
برا میوه چیزی نگفت
میوه قند طبیعی داره اندازه قند مصنوعی قند رو بالا نمیبره

من عاشق میوه های تابستانی ام ولی تا میخورم معده درد میکنم مخصوصا گیلاس

قند بارداری میاره کم بخور روزی یک واحد مثلاً یک سیب یا ۱۰ تا گیلاس

هندوانه زیادش خوب نیست
انبه خربزه طالبی انگور موز قند بالایی دارن بقیه میوه ها اوکیه

منم خیلی خودمو کنترل میکنم زیاده روی نکنم ولی متاسفانه میوه زیاد هم قندش بالاست هم به کلیه های بیچاره فشار میاره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی