میوه زیادی ضرر نداره خانما

۷ پاسخ

در طول روز باید ۴ واحد میوه خورده بشه زیادش قند داره
تازه بعضی میوه ها مث انار خودش ۲ واحد حساب میشه یا انگور هر یه لیوان میشه یه واحد

من دکترم گفته روزی ۵ تا بیشتر نخور
زیادیشم قند میاره

خانومامن دوم میرم تو۸ماه چرازده ۷۹روزمونده دلیلش چیه

چرا ضرر داره دکترم گفت

ضرر داره به خاطر قند. روزی ۳ تا۴ تا

هرچیزی اندازه داره
میوه هم نباید زیاد مصرف بشه

قند داره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری