۷ پاسخ

چقدر جالب عین پسره من الکی یه روزایی گریه میکنه بهونه میاره میگه من ناراحتم

پسر من خیلی روزا این حالته تا میبرمش بیرون و پارک درست میشه برای همین هر روز حتما بیرون میبرمش حالا یروز پارک یروز خانه بازی ، پاساژ ، کافه … کلی بیرون حالشو خوب میکنه زود🥰 حتی ارایشگاهم با من میاد

اخی بچه هام دیگه دلشون میگیره... بیدارشد براش اهنگ بذار باهاش برقص یا ببرش مغازه چیزی براش بخر خوشحال میشه..

سلام یه دوره سیاست زنانه میشناسم تو ایتا رایگانه خیلی به من کمک کرد اگه خواستی بهم پیام بده بفرستم برات
@blue_rosee

فقط دلش گرفته بوده بلد نبوده حسشو بگه.بازیه حسارو بکن باهاش بزار بشناسه حس غم و شادی و این بی حوصلگیو
منم هوا ابری میشه خوشم نمیاد دلم میگیره.توخونه قایم باشک و فوتبال بازی میکنیم

فقط دلش گرفته بوده بلد نبوده حسشو بگه.بازیه حسارو بکن باهاش بزار بشناسه حس غم و شادی و این بی حوصلگیو
منم هوا ابری میشه خوشم نمیاد دلم میگیره.توخونه قایم باشک و فوتبال بازی میکنیم

قشقرق ۴سالگیه.تازه بدتر میشه.

سوال های مرتبط

مامان ♥️هستی من♥️ مامان ♥️هستی من♥️ ۳ سالگی
سلام.خانما
شما بچه هاتون وقتی خیابونی جایی
میرین هر چیزی میخواد براش میخرین؟؟
یا اکر گریه کنه تسلیم میشین فورا براش میخرین؟؟
من خودم هر جیزی،رو بخواد نمی‌خرم
اکر گریه کنه ک اصلا نمیخرم
اما برادرشوهرم پسرش هم سن پسر من هست
بمن میگه کارت اشتباه هست
میگه بچه باید تا ۷ سالگی هرچی خواست براش بخرین نباید بهش نه گفت
بابد تمام خواسته هاش برآورده بشه ک بعد از ۷ سالگی ب حرفات گوش کنه
مثلا امروز پسرم در یه مغازه گفت ماشین میخوام منم نخریدم چون دور ردز پیش دوتا ماشین از دیجی کالا براش سفازش دادم شروع کرد گریه کردن منم هی حواسشون پرت کردم گفتم بریم نون خرمایی بخرم برات
گفت باشه رفتم خریدم
دوباره گریه کرد آب نبات
باباش رفت براش خرید اومدیم خونه
دوباره گریه کرد گفت نه آب نبات صورتی نه نارنجی میخوام منم گفتم نمیشه دیگه برین تو خیابون ک برات بخرم
دیدم آروم‌نمیشه منم ولش کردم گفتم هرچی میخواد گریه کته آخر سر دید دیگه اهمیت نمیدم آروم شد نشست همه رو خورد
حالا واقعاا ذهنم درگیر حرف برادرشوهرم شده
میگم نکنه واقعااا کارمن اشتباه هست ابن کارام‌باعث بشه عقده ای بشه🤦‍♀️