۴ پاسخ

نه بيسکوئيت نده فعلا
حتی سرلاک هم خوب نیس آنچنان دکتر گفت
بزار برا مواقع اضطراری بیرونی چیزی هسی
خودت واسش انواع فرنی درست کن با خرما میوه موز
حریره بادوم‌ درست کن

سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای هست کسی سفارشی داشت تو روبیکا درخدمتم
@Atoleeya_baran

چرا بیسکویت بجاش پوره بده کامل هم هست ارزش غذایی هم داره

بیسکوئیت بدرد نمیخوره.پوره سبزیجات بهتره
و اینکه پایان ۶ ماهگی باید شروع کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی