رحمم تیرمکشه زیرشکمم یه حالت مثل اینک میسوزه داره برای چیه

۳ پاسخ

عزیزم اگر پیاده‌روی نکردی و زیاد سرپا نبودی
به دکترت بگو که سونو کنن طول سرویکستو چک کنن
چون منم واژنم تیر میکشید بهم اینجوری گفتن
باید شیاف بزاری چندروز استراحت کنی اگر خوب نشدی بری سونو

ب دکترت بگو عزیزم حتما

شکمت داره ترک میخوره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری