۴ پاسخ

پسرم به پسر عموش ک ی سالی ازش بزرگتره دید ک میره دستشویی...پسرمم ترغیب شد بعد دیگه نمیذاشت پوشکش کنم...منم از پوشک گرفتمش..اوایل همکاری میکرد...باز ی چند روزی خطا میداد..ولی کفتم اگه بیخیال بشم دیگه جدا کردن از پوشک برام سخت میشه...منم سماجت کردم خداروشکر گرفتمش...
ولی باید خودش ابراز امادگی کنه...فقط سعی کن براش قصه بگی ک چمیدونم توتو جیش کرده رو فرش چ کار زشتی و این حرفا...تا امادگی پیدا کنه

من قصدشو نداشتم زودتر از دو سال از پوشک بگیرم پسرمو، ولی گاهی وقتا با خودم میبردمش سرویس که یه پیش زمینه داشته باشه، یک سال و ده ماهش بود یه روز گفت دشی بردمش دیدم جیش کرد اینقدر ذوق کردم😍😂 دیگه پوشکش نکردم اوایل از پی پیش میترسید پیشش با پی پیا صحبت میکردم میگفتم پی پیا برید خونتون آفرین🥴😂

یک سال و‌نیم زوده
من دو‌سالگی‌گرفتم
شب تا صبح پوشکش خشک باشه خیلی راحت تری
از پوشک بدش بیاد جیش میکنه کتوجه بشه
پی پی میکنه تو‌پوشکش بدش بیاد

ببین اگه بچت آمادگی داره شروع کن وگرنه سخت میشه برا خودت

سوال های مرتبط