ب منم گفتم امکان داره عفونت مثبتش کرده باشه چیزی نیس
نه بابا من ازمایش ۱ ساعته دادم گف مثبت دکترم بعد ی هفته ک قرص سفیکسیم گف بخور دوباره بعدش ازمایش ۲۴ ساعته پروتعین ادرار دادم گفتم از اون عددش بالاتر نرفته نرمال
بعدش گف اگ ی درصد بالا بره فشار خونت میره بالا یا دچار مسمومیت بارداری میشی ک تهش زایمان زودرس هس
نمک زیاد نخور دیگ اخراشی
تو هفته شما نمیدونم ولی منم چند وقت قبل دادم همین مثبت یک بود دکتر گفت عفونتم دارم به خاطر اونه دیگه که درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.