سرما خوردم خیلی
گلوم درد میکنه چیکار کنم

۱ پاسخ

آبلیمو عسل بخور .قرص کلداکس . شربت دیفن .اگر گلوت هم زیاد درد میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین از داروخونه بگیر ۱۰۰ تومنه فکر کنم خوب بودش

سوال های مرتبط