۵ پاسخ

من جدیدن باهاش پنکیک هم درست میکنم خیلی خوب میشه

ساندویج مگه میشه درست کرد داخلشون؟

وافل هم من درست کردم ولی این مدل صفحه
میتونی پیراشکی درست کنی یا سمبوسه
اگه میخوای بخری بنظرم تک صفحه نخر برا من سه تا مدل داره

سوال منم هست

اینا ذ

تصویر

سوال های مرتبط