۵ پاسخ

عاااااادییییی

کاملا طبیعیه منم مدام تیر میکشه زیرشکمم یه وقتایی‌واژنم ولی دکتر گفت طبیعیه

بعضی وقتام رو شکم میخوابم سمت چپ سفت میشه

منم همینطورم بخاطر چیه؟

منم اینطورمممم دلیلش چیه😭😭آیییییییییییی

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری