هفته ات بالاس نگران نباش من از ۱۹ هفته رفت بالا
بهت ختم بارداری میدن
چرا ازمایش انزیم کبد دادی؟ مشکلی داشتی؟
مال من از ۱۰۰ تا کمتر نیومدن تو دوتا بارداریم، دختر اولم ک تا ۵۰۰تا بالا رفته بود😀
با دارو کنترل میکنم و هفته ۳۷ ازمایشمو تکرار میکنم اگه تو حوابش مشکلی بود دکتر ختم بارداری میده البته اینا شرایط منه
شما هم هفته ات بالا هست احتمالا بچه رو بدنیا بیارن اصلا نگران نباش یجور واکنش بدن به حاملگیه
عزیزم جواب آزمایشت بفرست چت جی پی تی اونجا کاملا و دقیقا برات تفسیر میکنه
انزیمت بالاهه باید دکترت ببینه بهت میگه چیکار کنی
آنزیم کبد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.