من افتادگی دریچه میترال دارم داروهم نمیخورم
من تو بارداری گرفته بودم که گفتن حل میشه بعد زایمان و دقیقا همین شد .باردار هستی؟
من تو بارداری داشتم چند وقت پیش رفتم چکاپ گفتن اوکی شد
مادر شوهرم داشت عمل شد یه چیزی گذاشتن داخل دریچه قلبش میگه یه قرصی هست همیشه باید بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.