۴ پاسخ

من افتادگی دریچه میترال دارم داروهم نمیخورم

من تو بارداری گرفته بودم که گفتن حل میشه بعد زایمان و دقیقا همین شد .باردار هستی؟

من تو بارداری داشتم چند وقت پیش رفتم چکاپ گفتن اوکی شد

مادر شوهرم داشت عمل شد یه چیزی گذاشتن داخل دریچه قلبش میگه یه قرصی هست همیشه باید بخوره

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری