من ک میخورم
سلام عزيزم چیبس بخور
ولی فلفل زیاد نخور رو جنین تاثیر داره ممکنه بعد تولد اگزما پوستی ایجاد کنه
وای من عاشق کرانچی اممممم😭🤣
من فلفل قرمز میریزم رو سالاد و غذا هام میخورم سیاه هم میخورم کمتر
من از ۶ماه قبل بارداریم کلا اینچیزا رو برای خودم ممنوع کردم
تا همین الان 😁👌
اصلا اصلا نمیخورم
فقط چیزای مقوی و خوب
مراقب خوردنت باش عزیزم مراقب نباشی میشه معده درد اونوقت اذیت میشی.
منم هوس هله هوله میکنم فقط
اوووف گفتی منم دلم خواست 🥲🥲 گفتم اقام بخره
بخورین بابا چقدر سخت میگیرین 🫠 من که هرچی هوس کنم میخورم چون بقدر کافی حالم بد هست دیگه مفید باشه یا مضر مهم نیست
واای من دیروز اینجوری شده بودم ی بسته کامل خوردم ولی باز دلم میخواست
منم چیپس خیلی هوس میکنم جلو خودم و میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.