نصف چیپس فلفلی رو خوردم بازم دلم میحاااد وااای😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

من ک میخورم

سلام عزيزم چیبس بخور
ولی فلفل زیاد نخور رو جنین تاثیر داره ممکنه بعد تولد اگزما پوستی ایجاد کنه

وای من عاشق کرانچی اممممم😭🤣

من فلفل قرمز میریزم رو سالاد و غذا هام میخورم سیاه هم میخورم کمتر

من از ۶‌ماه قبل بارداریم کلا این‌چیزا رو برای خودم ممنوع کردم
تا همین الان 😁👌
اصلا اصلا نمیخورم‌
فقط چیزای مقوی و خوب

مراقب خوردنت باش عزیزم مراقب نباشی میشه معده درد اونوقت اذیت میشی.

منم هوس هله هوله میکنم فقط

اوووف گفتی منم دلم خواست 🥲🥲 گفتم اقام بخره

بخورین بابا چقدر سخت میگیرین 🫠 من که هرچی هوس کنم میخورم چون بقدر کافی حالم بد هست دیگه مفید باشه یا مضر مهم نیست

واای من دیروز اینجوری شده بودم ی بسته کامل خوردم ولی باز دلم میخواست

منم چیپس خیلی هوس میکنم جلو خودم و میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری