من که میخورم😶
من هم کرانچی اتشی خوردم هم چیپس فلفلی بخور نوش جون فقط سعی کن درهفته یه دوبار بخوری زیاده روی نشه
جنین چیزای تند دوست نداره
بهتره نخوری عزیزم
کلا چیپس خوب نیست بهتره درحد هوس بخوری
سعی کن یکم کمتر بخوری در حد امکان
بخور ولی زیاده روی نکن هفته ای یبار بخور
چیبس که ضرر ندارع الکی معدت پر میشه دیگ
منم😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.