۶ پاسخ

نه دیگه نخور زردی میگیره

خیلی تندی نخور برا جنین خوب نیس

نه هیچی نمیشه چیپس فلفلی هم خیلی تند نیست
نوش جان❤️

نه بابا من چند بار خوردم اونم درستشو ازین بزرگا 😬

خوردی دیگ توهوای گرم گلم

ن عزیزم نوشجونت

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی جون مامان علی جون ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری